jasoncrew03
JUB Addict
I once met a boy who went to a private Christian school who was taught that dinosaurs never existed.
PLEASE READ: To register, turn off your VPN (iPhone users- disable iCloud); you can re-enable the VPN after registration. You must maintain an active email address on your account: disposable email addresses cannot be used to register.
 ](*,)](/images/smilies/bang.gif)
Are these Christian people impinging or hampering your own lives?
If so, speak to them directly. Making generalisations about them to other people on the internet won't change the issues in your own lives.
Just for you Pat Grimshaw
1. It's ok to own slaves and beat them with a rod.
2. Eating shell fish is a sin.
3. The Earth is only 6,000 years old.
4. Dinosaurs never existed.
5. Getting Tattoos is a sin.
6. We were all created from incest and some of us turned Black, Asian, Latino or other races.
7.
'Vrouwen moeten gedurende uw samenkomsten zwijgen. Ze mogen niet spreken, maar moeten ondergeschikt blijven, zoals ook in de wet staat. Als ze iets willen leren, moeten ze het thuis aan hun man vragen, want het is een schande voor een vrouw als ze tijdens een samenkomst spreekt.' (Korintiërs 14:34-35)
'Een vrouw dient zich gehoorzaam en bescheiden te laten onderwijzen; ik sta haar dus niet toe dat ze zelf onderwijst of gezag over mannen heeft; ze moet bescheiden zijn.' (Timotheüs 2:11-12)
'Bovendien zullen ze er een gewoonte van maken hun tijd te verdoen door overal op bezoek te gaan; en dat niet alleen, in hun bemoeizucht praten ze ook over dingen die geen pas geven.' (1 Timotheüs 5:13)
'Ook wil ik dat de vrouwen zich waardig, sober en ingetogen kleden. Ze moeten niet opvallen door een opzichtige haardracht, dure kleding, goud of parels.' (1 Timotheüs 2:9)
'Maar als het wel waar is en de maagdelijkheid van het meisje niet kan worden aangetoond, moet zij naar haar ouderlijk huis worden teruggebracht en daar voor de deur door de andere inwoners van de stad worden gestenigd tot de dood erop volgt. Want zij heeft onder het volk van Israel een schanddaad begaan door met iemand te slapen terwijl ze nog bij haar vader thuis woonde. Zo moet u het kwaad dat zich bij u aandient in de kiem smoren.' (Deuteronomium 22:21)
'Luister, ik heb twee dochters die nog nooit met een man geslapen hebben. Die zal ik bij jullie brengen, doe met hen wat jullie willen. Maar laat die mannen met rust, ik heb hun niet voor niets een veilig onderkomen geboden.' (Genesis 19:8)
'Als ouders een opstandige, onhandelbare zoon hebben, die niet naar hen luistert en ook na hardhandige bestraffing nog niet wil gehoorzamen, dan moeten zijn vader en zijn moeder hem meevoeren naar de stadspoort en hem aan de oudsten voorgeleiden. Ze moeten tegenover de stadsoudsten verklaren: Onze zoon is opstandig en onhandelbaar. Hij wil niet naar ons luisteren. Hij is een losbol en hij drinkt te veel. De inwoners van de stad moeten hem dan stenigen tot de dood erop volgt. Zo moet u het kwaad dat zich bij u aandient in de kiem smoren. Het hele volk van Israel moet erdoor worden afgeschrikt.' (Deuteronomium 21: 18-21)
'Toen hebben we mijn kind gekookt en opgegeten. Maar toen ik de volgende dag tegen haar zei dat nu het hare aan de beurt was om opgegeten te worden, bleek dat ze haar kind verstopt had.' (2 Koningen 6:29)
'Als jullie hierna nog niet naar mij willen luisteren en tegen mij in blijven gaan, zal ik van mijn kant nog eens zo hard tegen jullie in gaan en je zevenvoudig voor je zonden straffen: Jullie zullen je eigen zonen en dochters opeten.' (Leviticus 26:27-29)
'Ik laat de mensen het vlees van hun eigen zonen en dochters eten; men zal elkaars vlees eten, zo een gebrek zal er zijn, tot zo grote wanhoop zal de vijand die hun naar het leven staat, hen gedurende het beleg drijven.'(Jeremia 19:9)
You're making a bad start in this thread by dragging up bilge from the OLD TESTAMENT which was, like, before Christ.
Christians say they believe in the stuff from Christ's time, which is, der, like the from the times written about in the NEW TESTAMENT!
It's easy to be a ignorant troll but not so easy to be an intelligent provocateur, I tell you!